Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΘΛΙΨΗ

Σαν σε είδα ψες που ήσουνα θλιμένη,σαν απο τα όνειρά σου νάσουνα αδειανή,σαν να σου στέρησαν όλες τις χαρές, σαν ξαφνικά να νύχτωσε η ζωή,σαν το συρματόπλεγμα της πίκρας το κατώφλι σου να έχει φράξει,μη τάχα μου μπορέσουνε και μπούνε οι ομορφιές του κόσμου, ποιό δυνατά σου φωνάζω έλα.
Σε είδα ψες που ήσουνα θλιμένη,σαν μείον να ήταν ο απολογισμός,σαν των ματιών σου η βροχή να μαρτύραγε τα μύρια του βίου σου γιατί,σαν προσκαλεσμένος νάτανε ο πόνος, δίχως το δικό σου έλα,σαν να ταξίδευες ίσαμε τα τώρα, με ψεύτικες εικόνες αυτών που προσδοκούσες,έλα,έλα σου ξαναφωνάζω.
Σε είδα χθες που ήσουνα θλιμένη,μα έλα και γείρε στο πλάι μου λίγο,το κουράγιο βάζει πλάτη για να στηριχτείς,και η αγάπη στην μάχη ρίχνεται για σένα,και ο έρωτας στην στράτα τρέχει της προσμονής,χαμογέλα, το καράβι μας άνοιξε πανιά και μας περιμένει.
Μήπως και εγώ δεν έχω τα άδικά μου; Σαν γυναίκα μιας βραδιάς χειρίστηκα την ζωή μου. Δεν την κατάλαβα οσο θα μπορούσα, δεν την νοιάστηκα όσο το άξιζε,δεν την σεβάστηκα όσο θα έπρεπε, δεν την κανάκεψα όσο θα το ήθελε, μα μήτε της θύμωσα πολύ όταν για ορισμένα βγήκε φταίχτρα .Κάποτε ένα γλαροπούλι πήρε την σκέψη μου και την ματιά μου,και την έφερε, πέρα στην άκρη της αντικρινής θάλασσας, εκεί που κατοικούν οι νεράιδες και τα όνειρα, ήξερε πως ήσουνα εκεί.Τώρα με το ίδιο γλαροπούλι σε προσκαλώ να φύγουμε για τις αγκαλιές – λιμάνια που δεν γνωρίσαμε,για εκεί που η αυγή ξεπροβάλει πανέμορφη,σαν συνέχεια του όνειρου μιας αγαπησιάρικης, παθιασμένης, ομορφοστολισμένης νύχτας. Θα είσαι εδώ ξαπλωμένη νωχελικά στο περιγιάλι της καρδιάς μου, και εγώ θα σου κουβαλώ στις φούχτες ότι διψάς,όλα σου τα ελείματα,τις προσδοκίες σου όλες,όλα σου τα θέλω. Δεν ξέρω ποια αγκαλιά είναι πιο ζεστή, αυτή που καλοδέχεται την απόγνωση του άλλου,η αυτή που τον έρωτα σφικταγκαλιάζει.
Ελα στο ταξίδι μου, το αεράκι θάσαι στα μαλιά,η αύρα στο προσωπό μου,στον πόνο μου το χάδι,το χνώτο στην παγωμένη μου ψυχή.Ελα κι εγώ στις λύπες σου ο αποδέκτης τους θα είμαι,εσένα να μην αγγίζουν, στα φορτία σου ο αχθοφόρος σου, στους καημούς σου, η γλυκειά ίαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου