Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ευχαριστώ για κείνα που μου έδωσες,ακριβοκάρπια της καρδιάς σου,ευχαριστώ για κείνα που θέλησες να μου δώσεις,μακρινά αστέρια του ουρανού σου,ευχαριστώ για τους κτύπους της καρδιάς σου που μου χάρισες,χαρμόσυνες καμπάνες αγάπης στην ζωή μου,ευχαριστώ για τις κρυφολαχτάρες του έρωτα που με κέρασες,γλύκες των χειλιών μου σε αναζητήσεις αμαρτίας,ευχαριστώ για το ονειροπόλο βλέμμα σου,ταξίδι της ψυχής μου στον κόσμο των ονείρων μου,ευχαριστώ για τον τρόπο που φύσαγες του τσιγάρου σου τον καπνό,μέσα του θόλωνα τα βάσανα,ευχαριστώ για του κορμιού σου την φλόγα,στην φωτιά της έλειωνα τους πόθους μου,ευχαριστώ για το ξόδεμα του χαδιού σου στο πρόσωπό μου,μέρευες με κείνο τον πόνο της ψυχής μου,ευχαριστώ για το ομορφόφιλο σε ολάκερο το κορμί σου,γεύση ανικανοποίητη της πεθυμιάς μου,ευχαριστώ για το αντάμωμα των ματιών μας,στο καθρέφτη της ζωής,και κείνο το κρυφοχαμόγελο στα χείλη,τα καταφέραμε ΖΩΗ μου,σ'αγαπώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου