Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

H ΓΙΟΡΤΗ ΤΗς ΑΓΑΠΗΣ

Έλα,
είναι η γιορτή της αγάπης μου απόψε,
αδούλωτες παρθένες οι πεθυμιές
στολίζουν με ροδοπέταλλα τα μαλιά σου,
τα ανείπωτα της καρδιάς
άντροπα ξομολογούνται μπρός σου,
έλα,
είναι η γιορτή της αγάπης μου απόψε,
στα χειμαδιά του έρωτα
φυτρώσανε ελπίδες
τις έσπειρε το χαμόγελο
από τα κατακόκκινά σου χείλη,
σε κάθε σου χάδι
πόθοι βλαστένουνε αμέρωτοι,
μεθύσι το άρωμά σου γύρω μου
ολάκαιρο με συνεπαίρνει,
έλα,
είναι η γιορτή της αγάπης μου απόψε,
παρηγορήτρα τη ψυχής μου η ανάσα σου
φανερώνει κρυφά της μυστικά,
για όνειρα,για λαχτάρες,για ζωή,
κάτω από τα μάγια του φεγγαρόφωτου
κέντησε η ηδονή το στρωσίδι της
και σε έβαλε να ξαπλώσεις,
χυμένο το κορμί σου πάνω του
σπαρταρούσε στην αγκαλιά της ευτυχίας,
έλα,
είναι η γιορτή της αγάπης μου απόψε,
γονατίζω μπρός σου
γυμνή θεά
με τα ξέπλεκα μετάξια
γύρω από το προσκέφαλό σου
να ευχαριστήσω τον πλάστη Θεό
για τον παράδεισό του..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου