Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗς ΖΩΗΣ

Την πήρα πίσω απο το παραβάν,και της έσκασα ένα κλεφτό φιλί στο μάγουλο,δεν ξέρω μπορεί και στο ακροχείλη της.Εκείνη κοκκίνησε, τάχα έκανε πως καταντράπηκε,κατέβασε λίγο το κεφάλι προς τα κάτω,έκλεισε τα μάτια μισάνοιξε τα χείλη.Δεν έβγαλε άχνα.Ίσως ένα δέυτερο πρόσμενε φιλί,μα τούτη την φορά στα χείλη που θα της έκλεβε την ανάσα,ίσως πάλι μια πρόταση για το ακροθαλάσσι για να βρεθούμε ολότελα οι δυό μας μόνοι,ίσως το καρτέρεμα να κουρνιάσει στην αγκαλιά μου,ίσως το φόρεμα ξεκούμπωσε της ψυχής της για να με δείξει την ομορφιά της,ίσως να με κάνει να νοιώσω του κόρφου της την ζεστασιά,ίσως καρτέραγε το χάδι που θα απάλυνε την μοναξιά.Ίσως ήταν ο έρωτας που φτερούγισε στα στήθεια,ίσως ήταν ένα χαμόγελο της ζωής,όχι ίσως, ήταν το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

2 σχόλια:

  1. ήταν το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...... H λύτρωση της ψυχής το σπάσιμο του φόβου και της μοναξιάς...


    Είσαστε ευαίσθητος άνθρωπος και πολλές φορές με έχετε κάνει να νιώσω πολύ όμορφα, να χαμογελάσω ακόμα και να ξεχαστώ σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. selana δικό μου το ευχαριστώ,εισπράτω και εγώ την ευαισθησία σου,και τα σχόλιά σου μου δίνουν δύναμη,είναι στο στόχο ακριβώς των γραπτών μου..ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή