Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΑΜΥΡΩΤΗ ΕΦΥΓΕΣ

Αμύρωτη έφυγες..
δεν χόρεψες ξυπόλητη
πάνω στην χλόη της ψυχής μου
χάθηκες πίσω
από σκοτεινούς όγκους κενών
μέσα σε μισοτελειωμένα λόγια
στα δάκρυα μιας αστραπής
που φώτισε τον ουρανό μου
χάθηκες,
με πνίγουν τα μισοσβησμένα
σ'αγαπώ
μελαγχολική η ροδαυγή
την σκιάζει η απουσία σου
η άδεια-κρύα νύχτα μάρτυράς της,

αμύρωτη έφυγες..
δεν πρόλαβα να σηκώσω
με ένα μου χάδι
τα μαλλιά σου από το μέτωπο
δεν πρόλαβα πίσω από την ράχη σου
να σου ψιθυρίσω σ'αγαπώ
δεν πρόλαβα γυμνωμένος
στο στήθος σου να γείρω επάνω
δεν πρόλαβα
δεν πρόλαβα

αμύρωτη έφυγες..
"να είσαι καλά"
μου μήνυσε η αγάπη σου
γυρίζω τα δάκρυα μου πίσω
μην τυχόν τα δεις
"θα είμαι καλά"
θα είμαι καλά για σένα
ίχνος θλίψης να μην περάσει
από τα μάτια σου
"θα είμαι καλά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου