Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ

Ήρθες..
σε απόσταση αναπνοής,
στις ξεχασμένες μου ταξίδεψες
θάλασσες
σ'αγαπω ψυθίρισες
τον λυγμό πήρες
χαμένων χρόνων
το δάκρυ του άδειου χθές,

άκουσα μοναχά
τον ήχο της φωνής σου
καμπανολάλημα ελπίδας
σε άδεια αγκαλιά
είπες πως μ'αγαπάς!!
το είπες;
παράκρουση..
παρανόηση..
γιατί εγώ είχα ετοιμάσει
την παστάδα του έρωτα
γιατί έκοψα τόσα πολλά λουλούδια
να γεμίσω μια παλάμη χαδιού,

ήρθες..
σαν να άκουσα την ανάσα σου
να μου λέει πως πονάς για μένα
ήσουν τόσο κοντά μου;
τότε γιατί δεν ξέρω εγώ
την γεύση του φιλιού σου,

άκουσα τα χείλη σου
να μου μιλούν
για ποθέματα
για ηδονές
από απόσταση αναπνοής
άβυσσος
που είσαιιιιιιιι..

4 σχόλια:

  1. «από απόσταση αναπνοής» - κι όμως αυτή η αναπνοή πόσο μακρινή μπορεί να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπορεί το άπειρο να είναι σοφία μου που όμως γεφυρώνεται και με ένα μόνο χάδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορεί... ίσως και με μία λέξη, με ένα βλέμμα, μ' ένα χαμόγελο, μ' ένα ερωτηματικό της αγωνίας ζωγραφισμένο στο πρόσωπο - όπως αυτό του: πού είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό το αναπάντητο ερωτηματικό της αγωνίας σοφία μου,το δίχως απόκριση,και όσο δεν απαντιέται τόσο να αναβλύζουν σταγόνες μοναξιάς στο μέτωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή