Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

O HXOΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Ο ήχος της φωνής σου,
οι λέξεις σου,
των χειλιών σου ο ψύθιρος
το "σ΄αγαπώ" καλέ μου,
τα πρόστυχα της αγάπης λόγια,
τα αστεία σου
το γέλιο σου
το "έλα"σου,

θύμισες,
ξαπλωμένη ανάσκελα
γυμνή,
μισή φώς
μισή σκιά,

η σιωπή
η σιωπή σου,
γκρεμίζομαι
από το αναδιπλωμένο σου γόνατο,

όσο-όσο
ξεπουλάω τις χαρές μου όλες
να σε ακούσω να μου ξαναμιλάς,
να ακούσω πάλι
τον ήχο της φωνής σου,
μη μου πείς "σ'αγαπώ"
διάβασέ μου μια λέξη
απο μιά εφημερίδα
θα μου είναι αρκετό,

εγώ δεν έπαψα να σ 'αγαπάω
μη σταματήσεις εσύ για να θυμάσαι,
μέσα στις αναμνήσεις σου
έχω κρυμένη την ελπίδα,

μιά ώρα απουσίας
βδομάδες,χρόνια,
ο χρόνος έγινε αόριστος,
σταμάτησε να κυλά
λύγισε,

άφησε το δάκρυ του
να κυλίσει
στα σκαμένα μάγουλα
του απεγνωσμένου τώρα..

ορφάνια που καίει τα χείλη..

4 σχόλια: