Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΙ

Ο ζεστός αέρας
που μοσχοβολάει θάλασσα
είσαι εσύ
και το ερωτευμένο της φεγγάρι
είσαι εσύ
και η μέλισσα στην τριανταφυλλιά μου
είσαι εσύ
και το κόκκινο άνθος της μπουκαμβίλιας μου
και κείνο
το πυρωμένο δειλινό της ψυχής μου
είσαι εσύ
και κείνος ο ναός
που μπαίνω να προσευχηθώ
είσαι εσύ
και κείνο το καντηλέρι του ουρανού
και το κομμένο ρόδο στο μαξιλάρι μου
είσαι εσύ
και κείνη η μικρή γουλιά
στα διψασμένα μου χείλη
και η αναζήτηση
και η πεθυμιά
και η λαχτάρα
και το φιλί του αύριο στα χείλη μου
είσαι εσύ
και ο ποθεμένος μου έρωτας
είσαι εσύ

αυτό το κάτι της νύχτας
σε πανσέληνο μαγεμένη
είσαι εσύ..

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω σε ποιο στίχο να πρωτοσταθώ!!Τόση ομορφιά,τόση λυρικότητα..Και να μην είσαι ερωτευμένος,διαβάζοντάς το ερωτεύεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω με ποιο λόγο να σου πω ευχαριστώ,θα στο πω με την ψυχή μου μικρή ανταπόδωση στα λόγια σου.."σε ευχαριστώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή