Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΘΛΙΜΕΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Δεν σε συνάντησα ποτέ
αν ήταν θα σε ξεχώριζα στο πλήθος
μαβιά τριαντάφυλλα
στολίζουν το στήθος μου
λύπη
ένας αντάρτης έρωτας
με την εικόνα σου μοναχά
ταρακουνά τα συνθέμελά μου

στην άδεια μου κάμαρη
στα μισόφεγγα παράθυρα
σε μια γωνιά του κρεβατιού
προσπαθώ να πλέξω όνειρα
με σένα,
ζωγραφίζω πανσέληνους
αδειάζω ζωές
στο πηγάδι της προσμονής
θάβω τα μαχαίρια του "αδύνατον"
μέσα μου λέω
"θα σε βρω"

μια εικόνα σου
δυο σου λέξεις
ένα μισοριμαγμένο
"σ¨αγαπώ σου"
κρεμασμένα σαν αφημένα ρούχα
στην πίσω μεριά της κλειστής μου πόρτας
η παρέα είναι της μοναξιάς μου,
μια μουσική οδύνης
τότες που αγγιστρώνονται οι ώρες
στα ξερόκλαδα της ερημιάς
υγραίνει τα μάτια

στον γκρίζο μου τοίχο
η απόγνωση σκιτσάρει
χαρούμενη
με μαύρες μολυβιές
την μορφή του θλιμμένου έρωτα,
ένα του δάκρυ
ζωή δίνει στην ζωή μου,

το πρωί φορτωμένος με την απουσία σου
αραδιάζω στην ανατολή εικόνες μας
δικές μας
ΕΣΥ και εγώ,
μια ηλιαχτίδα κουράγιου
τυλίγεται στο δάχτυλο,


"ίσαμε το βράδυ πάλι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου