Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

TATOYAZ

Yπνοβάτης της ζωή μου,
ζω για το ακάτεχο
για το αδοκίμαστο,
αποπλανώ την ελπίδα,
πίσω από μαύρα παραβάν
αναστεναγμός ουτοπίας,
σε περιμένω,
πού,πότε,
περιφέρομαι μέσα στην απουσία σου,
μισός,
μισός,
το άλλο μου μισό
η παρουσία σου
εσύ,..

χάραμα
σκοτάδι πάλι,
λείπεις,
τα τριαντάφυλλα
ξεψυχισμένες μου λένε καλημέρες,
τα φύτεψα για σένα,
πλημύρισαν οι στράτες
από απελπισία,..

υπνοβατώ
έξω από την ζωή μου,
κρυώνω,
λείπει η ζεστασιά της ανάσας,
κουλουριάζομαι
στις γωνιές της μοναξιάς,..

φανερώσου,
μπορώ να ακούσω τα βήματά σου
από μίλια μακριά
μέσα στην οχλοβοή του κόσμου,
μέσα στην θύελλα του ανέμου
ξεχωρίζω την αύρα
από το ανοιγόκλειμα των βλεφάρων σου,.

άγγιξέ με,
αστραπή ζωής το άγγιγμά σου,
τατουάζ ανεξίτηλο
στο στήθος μου,
βαθειά χαραγμένο,..

στις ράγες του τρένου
της προσμονής
άφησα τα ίχνή μου,
ακολούθα τα,
μη χαθείς αγαπημένη μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου